2010. május 19., szerda

Játék gyermeknapra!

Arra gondoltam, hogy itt a remek alkalom, egy kis játékra :)


Egy, sorsolás útján kiválasztott kismama, egy újszülött, és egy baba (6-10 hónapos) fotósorozatát ingyen elkészítem és retusálva CD-n átadom (20-30 db fénykép).

A játék feltételei:
- reklámozod a fotós blogomat valamelyik közösségi portálon, vagy kiteszed a blogodra egy bejegyzéssel (és ezt meg tudod mutatni)
- jelzed komment formájában, hogy részt kívánsz venni a játékban, és hogy hol reklámoztál :)

A fényképek elkészítését szívesen vállalom szabadban vagy az otthonotokban (a kismamának műteremben is).

Mindhárom kategóriában 1-1-et kisorsolunk - sorsolás 05/24-én hétfőn este! Ismerőseiteknek is nyugodtan szóljatok.

Várlak Benneteket!

4 megjegyzés:

Virág írta...

Továbbítottam Annamari barátnőmnek, akiről meséltem.
Amúgy akartam múltkor írni rólatok a blogban (reklámozni), csak vhogy elmaradt. De lehet h majd pótolom! ;)

Böbi írta...

Én már reklámoztam a facebook-on, de nem nevezek, mert sajnos egyik kategóriába sem esek bele! :-))))

Marcsó írta...

Szia Márti! Az iwiw-en hírdettelek...És nem magam miatt, esetleg az unokahugom lehetne az egyik alanyod...De továbbítom kisgyermekes barátaimnak is!!! Üdv Marcsó

Mor til 4årig írta...

Hú Marcsó de régen nem láttalak már! Nagyon köszönöm!!! Márti