2010. május 21., péntek

Free fotó

Kaptam egy-két érdeklődő levelet, és úgy gondoltam, hogy annyira szeretnék már újabb és újabb kihívásokat. Így a végeredmény:
A Játék bővül az "egyéb" kategóriával is. Sajnos nem sikerült frappánsabb nevet találnom.
Ide pedig BÁRKI jelentkezhet - de azért kérnélek, hogy nevesítsd majd mit szeretnél.
Lehet kérni:
- gyerekfotót mindenféle egyéb korosztálynak
- családi képeket
- portrét saját magadról vagy a pároddal - a szabadban vagy fotóstudióban (a stúdióban 3500.- Ft / óra bérleti díj van, ez nem teljesen ingyenes)
- illetve ha küldesz nekem 3 fotót, akkor azt szívesen retusálom, és visszaküldöm (megbeszéltek szerint)

Itt nincs sorsolás :) A gyorsaság a nyerő.
Az első három jelentkező a nyertes. Szintén kommentet és reklámot kérnék :) , ugyanúgy mint ahogyan azt az előző bejegyzésben írtam.
Gyertek és jelentkezzetek!!

12 megjegyzés:

Andrea írta...

Szia Márti!
Én akár játékon kívül is, de nagyon szereték végre néhány "igazánjó" családi képet, és természetesen mellé Ádámról is egy sorozatot!
Úgy tűnik, végre gyógyulunk...:-))

Andrea írta...

http://nemethadammanoci.blogspot.com/

Ildi írta...

Szia!
Lehet jelentkezni fotózásra??? :)))
Gyerek fotózásra vagy családra, nem tudom, mindkettőt nagyon szeretnék a 13 hónapos lánykámmal... :)))

Ildi írta...

ja és a hol tenném közzé: ha zárt blogon is lehet, akkor a gurtler.blogspot.com oldalon! :) (meghívót szívesen küldök)

Mor til 4årig írta...

Nagyon örülök, és természetesen lehet! Lehet gyerkőcöt és családot is, szóval mindkettő belefér. Ha küldesz meghívót, köszönettel elfogadom :) A részleteket emailben majd megbeszéljük.

Zsuska írta...

Jól látom, hogy még beférünk a háromba?

Zsuska írta...

Na és akkor a részletek is: mi is családi fotózást szeretnénk, a blogunk nyílt: pocokmarci.blogspot.com
Születésekor csináltattunk róla pár fotót, itt lenne már az ideje egy új sorozatnak :)
Szuper ez a lehetőség, természetesen "reklámozunk" majd!

Zsuska írta...

Sőt, ha kihívást szeretnél, ahogy írtad: :) a családunk tagja egy szálkás tacsi, akit ritkán sikerül velünk egy fotón elkapni, mindig csak egy suhanó csík lesz belőle :)
Viszont hatalmas mosolyt csal a kisfiam arcára :D

Mor til 4årig írta...

Zsuska, persze, hogy belefértek! :) A részleteket megbeszéljük. A kutyás téma is nagyon édes lehet :) Felőlem megpróbálhatjuk ;)

Andi írta...

Már akartam írni; nagyon jó ötlet :-)hajrá!!

Virág írta...

Mártikám, jössz eggyel nekem a fórumos kontakt miatt :D Pl. fotók? :))))) Úgy látom lesz itt még megrendelőd... :D

Mor til 4årig írta...

Én úgy hittem Andrea oldalán kaptam 'reklámot' a sok általa írt kedves szóra. :)